Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Не хочеш вмикати валідатор — геть з ринку перевезень!

У Львівській ОВА ініціювали роботу виїзних груп, аби перевірити, чому в області низький відсоток оплат проїзду банківською карточкою

Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА

Оскільки у маршрутках Львівської області досі оплачують проїзд готівкою, у Львівській ОВА вирішили покарати перевізників, які ігнорують е-квиток, який наприкінці минулого року впровадила київська компанія ТОВ «Смарт-Тикет Технолоджи». Такі перевізники не будуть обслуговувати приміські та міжміські (внутрішньообласні) маршрути Львівської області. З ними розриватимуть договори і оголосять новий конкурс на обслуговування маршрутів.

Заступник голови Львівської ОВА Юрій Бучко повідомив, що компанію, котра впровадила е-квиток, зобов’язали організувати роботу виїзного контролю на маршрутах. Під час ревізії перевірятимуть насамперед справність валідаторів (раніше у Львівській ОВА повідомляли, що водії не хочуть втрачати готівку і спеціально не вмикають валідатори. — Авт.), а також оперативно реагувати на інформацію про несправності від спільних мобільних робочих груп. «Е-квиток допоможе зробити обіг грошей в громадському транспорті Львівської області прозорішим», — відзначив Юрій Бучко.

«З водіями треба провести виховну роботу»

Нагадаємо, аби заохотити пасажирів оплачувати карточкою, а не готівкою, оператор е-квитка у Львівській області оголосив акцію — упродовж двох місяців діє 20% знижки на оплату поїздок карточкою. Три водії маршруток, де буде найбільше валідацій е-квитка отримають премії до зарплати, а це плюс ще 10 тисяч гривень.

Начальник управління транспорту департаменту дорожнього господарства Львівської ОВА Степан Рудницький розповів «ВЗ» про статистику валідацій. Комісія вибірково перевірила 220 автобусів Львівщини, у 65 автобусах були вимкнені валідатори.

«Кожен четвертий валідатор не працював з вини водія, — наголошує чиновник. — Самі перевізники хочуть електронних оплат, але багато чого вирішують водії: то їм валідатор не подобається і знімають їх, то не вмикають прилади взагалі… З такими водіями треба провести виховну роботу. Якщо після повторних перевірок валідатори не будуть працювати — будемо розривати з такими перевізниками договори. Станом на 22 січня, в автобусах проведено 700 операцій валідацій, у порівнянні з груднем є ріст на 73%. Ріст електронних оплат є, але вкрай повільний».

Що кажуть в Асоціації перевізників Львівщини?

«Я за те, щоб перевізники Львівської області активно користувалися перевагами електронної оплати, — сказав у коментарі для „ВЗ“ голова організації роботодавців автомобільного транспорту, голова Львівського обласного відділення Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників Іван Велійка. — Цю позицію висловив на нараді у Львівській ОВА. Є перевізники, які роблять порушення і не користуються е-квитком. Автобуси мають працювати „на лінії“ з увімкненими валідаторами (якщо вони справні). У Львівській ОВА була нарада, де перевізникам поставили задачі і дали десятиденний термін, аби оператор е-квитка усунув недоліки обладнання. Керівники автотранспортних підприємств пообіцяли, що після усунення недоліків в тижневий термін усі валідатори будуть працювати».

Схожі новини