Передплатити Підтримати

Гендиректор "Укрпошти" вирішив оригінально позбутися своїх працівників

Напередодні епідемії Ігор Смілянський наказав… Демонтувати скляні бар’єри в усіх відділеннях

Про це повідомляє ГЛАВКОМ.

Працівники «Укрпошти» у різних регіонах скаржаться на відсутність масок, дезінфікуючих засобів, а також скляних бар’єрів у всіх відділеннях підприємства, яке не закрили на карантин. «Тепер оператори не лише не відокремлені від клієнтів, які чхають та кашляють, а й будь-хто може вільно взяти все, що лежить на столах», — скаржиться один із працівників пошти в одній з груп співробітників державної компанії у соцмережі.

Згідно з інформацією у соцмережі, у групі «Громадська рада «Укрпошти», яка створена для спілкування між співробітниками організації, бар’єри прибрали на початку року. Таким чином зовнішній вигляд робочого місця оператора спробували наблизити до «безбар'єрного» конкурента — «Нової пошти».

У відповідь на скарги поштарів у Facebook генеральний директор компанії Ігор Смілянський пообіцяв повернути демонтовані раніше за його вказівкою скляні бар’єри, а також забезпечити працівників захисними медичними виробами. Поки ж гендиректор порадив купувати маски та санітайзери за власний рахунок, зберегти чеки, а потім «Укрпошта» нібито компенсує ці витрати. Щоправда, де саме робити такі покупки, він не вказав.

Скріншот: ГЛАВКОМ
Скріншот: ГЛАВКОМ

Крім того, Смілянський похизувався великою кількістю охочих влаштуватися працювати на «Укрпошту», а поштарям порадив «навчитися дивитися на крок вперед, щоб не сидіти на мінімалці».
Станом на вчорашній вечір деякі відділення все ж отримали захисні засоби — кілька марлевих багаторазових масок.

Скріншот: ГЛАВКОМ

«Чекаємо на сучасні маски, а не те страхіття з марлі, і де тільки його взяли?» — пише одна з користувачок соцмережі