Передплата 2024 «Добрий господар»

У Львові таксист сервісу Bolt відмовився везти військового на милицях

  • 09.01.2024, 16:30
  • 1 482

У Львові таксист сервісу Bolt відмовився везти військового і скасував поїздку, дізнавшись, що ветеран пересувається на милицях

Фото: Вікна
Фото: Вікна

Про деталі скандалу повідомляє військовий Андрій Мочурад у Facebook.

За словами військового, 8 січня йому довелося чекати на морозі 20 хвилин машину, а водій просто скасував поїздку, бо дізнався, що ветеран на милицях.

«Поки на милицях, змушений частенько користуватись таксі (поліклініка і т.д.) у Львові і Києві. Болт — це еталон хамства, бидляцтва і тотального не бажання компанії впливати на водіїв!! Як вам варіант, коли я водію повідомив, що на милицях, питаю де він запаркувався, бо не бачу його, а у відповідь: „Там де всі таксисти“, кидає трубку, хамить хвилин 4, що він приїхав, але не каже де він, і скасовує замовлення!», — повідомив Андрій про вчинок водія.

«Я чекав на морозі 20 хв на одній нозі посеред снігу!! Щоб той виродок скасував замовлення?», — написав ветеран.

Він повідомив, що подав скаргу у Bolt, але там сказали, що результати розгляду ще невідомі та заблокували його акаунт.

«Це таке ставлення до ветеранів? Може почати ваших водіїв вчити ввічливості народним методом?? 10 крайніх поїздок, лиш 1 водій не хамив. До речі, всі призовного віку», — написав військовослужбовець.

Зазначимо, що українці в коментарях почали тегати Bolt, але реакція компанія так і не з’явилася.

«Давно вже не користуюсь послугами даної компанії. Вони до всіх мають таке відношення, їм абсолютно начхати, хто перед ними: ветеран, інвалід, літня людина, діти… Я вже мовчу про не виправдано високі ціни на послуги перевезення».

Оновлено

Втім, опісля розголосу, компанія відреагувала на ситуацію.

«Ми глибоко стурбовані ситуацією, що сталася у місті Львів. У разі надходження звернень до служби підтримки, компанія Bolt ретельно вивчає ситуацію та зв’язується з усіма учасниками інциденту. Залежно від випадку, опису проблеми пасажиром, історії та рейтингу водія, ми вирішуємо, як діяти в тій чи іншій ситуації. Іноді з метою розслідування, ми блокуємо всіх учасників інциденту, що дозволяє нам краще розібратися в деталях і прийняти найбільш обґрунтоване рішення. Безпека всіх пасажирів і водіїв є нашим найвищим пріоритетом. Bolt не терпить фізичного, вербального насильства або грубої поведінки. Водії-партнери та пасажири, які не дотримуються цього правила, можуть бути заблоковані на платформі Bolt. Щоб покращити якість та безпеку сервісу, ми рекомендуємо користувачам звертатися до нашої служби підтримки через додаток, що дозволяє нам фіксувати, розслідувати обставини і вживати всіх можливих заходів для того, щоб подібне не повторилося. Ми реагуємо на кожне повідомлення і розглядаємо кожен випадок з належною увагою», — заявили в компанії.

Схожі новини