Передплата 2024 ВЗ

Сім’я Джорджа Флойда запускає власний бренд

Брат загиблого від рук поліції американця подав заявку за реєстрацію товарного знаку «Фонд Джорджа Флойда».

Про це пише Daily Mail.

Якщо товарний знак схвалять, то родичі Флойда мають намір використовувати його, аби підтримувати сім’ї, що стали жертвами жорстокості поліції. Торгова марка також дасть Флойдам можливість продавати товари з власним брендом.

За словами брата Джорджа, ще сім’я хоче створити програмне забезпечення The George Floyd Foundation для мобільних телефонів. У ньому можна буде переглянути документальний фільм про загиблого чорношкірого чоловіка, також туди помістять документи та PDF-файли з інформацією про реформу поліції.

Родину надихнув на такі ідеї Мунемо Мушонг, який подав заявку на використання торгової марки «Флойд» у голлівудських проектах. Згідно з юридичними документами, Мушонг прагне використовувати ім’я Флойда для «виробництва та поширення телевізійних шоу і фільмів».

Ймовірно, Мушонг сподівався заробити на імені жертви і русі Black Lives Matter, оскільки він не має жодних стосунків з родиною Флойда, — зауважує видання.

Бюро патентів США (USPTO) дуже прискіпливо ставиться до товарних знаків, які отримують назву від імені людини. Знаки, що містять у собі ім’я, портрет, підпис відомих особистостей не можуть бути зареєстрованими, якщо вони не дають на те згоди і не є частиною унікального та визнаного бренду.

Масштаб руху Black Lives Matter спрорбував використати для власних цілей і британський бізнесмен Георгіос Деметріу, що подав заявку на використання товарних знаків «Black Lives Matter» і «I Can't Breathe».

Деметріу є засновником License to Thril з продажу велосипедів Ridelow. Він переконує, що товарні знаки використовуватиме з благодійною метою.

Нагадаємо, Джордж Флойд загинув від рук поліцейського, який задушив його під час затримання. Чорношкірий помер вже у лікарні. Після відео, яке потрапило у мережу, США охопили масові протести, виник рух Black Lives Matter, який підтримали багато зірок шоу-бізнесу.