Передплатити Підтримати

Інструкція від Київстар, як швидко та вигідно підключити IP-телефонію у Львові

Замість підключення стандартного телефону багато сучасних компанії використовують IP-телефонію.

Для неї не потрібно прокладати окрему телефонну лінію, купувати дороге обладнання та викликати фахівців, які можуть все налаштувати.

IP-телефонія підключається в офісі всього за кілька хвилин, і після установки всього необхідного програмного забезпечення повністю готова до роботи.

Аби розібратися, як підключається IP телефонія у Львові, ми звернулися до експертів у цьому питанні з компанії Київстар. Фахівці провайдера дали кілька важливих рекомендацій, детальніше з якими пропонуємо ознайомитися далі в статті.

Підключаємо швидкий інтернет

Для роботи IP-телефонії потрібне стабільне інтернет-з'єднання з достатньою пропускною здатністю. Ідеальний варіант — дротове підключення з номінальною швидкістю 100 Мбіт/сек. Але експерти Київстар запевняють, що навіть у мережах з якісним 3G, телефонія зможе нормально працювати.

Також фахівці додають, що IP-трафік в мережах інших провайдерів може передаватися з низьким пріоритетом.

Це призводить до:

  • обривів або затримки зв'язку;
  • появі сторонніх шумів при розмові;
  • погіршення якості звуку;
  • скидання розмови.

Аби цього не допустити, в Київстар рекомендують підключатися до фіксованого інтернету «Київстар Бізнес». У ньому передбачено виділені канали передачі IP-даних, завдяки яким зв'язок стає пріоритетнішим, ніж будь-яке інше навантаження на мережу.

Купуємо обладнання

Для обробки комунікації за допомогою IP-телефонії потрібно мінімум обладнання. Зазвичай в сучасних офісах і колл-центрах у кожного співробітника є персональний комп'ютер, куди можна встановити програмний телефон. Це звичайна програма, що дозволяє приймати виклики та робити вихідні дзвінки. Для роботи з нею додатково потрібна тільки гарнітура з мікрофоном.

Можна обладнати робоче місце без комп'ютера. У такому випадку необхідно придбати спеціальний IP-телефон, що вміє передавати дані через цифровий канал зв'язку.

Підключаємо послуги IP-телефонії

Київстар пропонує на вибір своїм абонентам вісім тарифних планів з різним обсягом щомісячної абонплати. У рамках платежу доступний певний обсяг безкоштовних послуг, тому потрібно точно вирішити, скільки ви плануєте витрачати часу на розмови та на які напрямки.

Виводьте обслуговування клієнтів на новий якісний рівень разом з IP-телефонією від Київстар. Витратьте кілька годин на вивчення і підключення послуги, аби кожен ваш клієнт був задоволений сервісом. Успішної роботи!