Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Із 1 квітня в Україну повертаються відомі модні бренди

Міністерство закордонних справ України повідомило, що бренди однієї з найбільших у світі дистриб’юторських груп в індустрії моди Inditex — Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home — з 1 квітня повертаються в Україну

Фото pexels
Фото pexels

Нагадаємо, ці міжнарод­ні бренди покинули україн­ський ринок через початок повномасштабної війни рф. Ра­ніше до України повернулися McDonald’s, H&M та інші.

Повернення великих міжна­родних компаній на український ринок створить нові робочі міс­ця, тож дозволить зміцнити нашу економіку. Але чи не втра­тять доходи українські виробни­ки одягу? За час повномасш­табної війни вони збільшили свою клієнтську базу. Про це пи­шуть у соцмережах, зокрема, власники невеличких ательє, які шиють одяг за сучасними лека­лами й можуть скласти конку­ренцію відомим брендам.

Журналістка «ВЗ» поцікави­лася думкою українських вироб­ників.

Майстриня, яка працює у не­великому ательє, де шиють ви­шитий одяг та його ремонтують, каже, що про повернення брен­дів-гігантів на український ри­нок навіть не думає.

— Нехай повертаються, — каже пані Оксана. — Маємо ба­гато роботи, а буде ще більше! Часто такий одяг клієнти при­носять до нас у ремонт… Окрім того, хто купував вишите вбран­ня, і надалі купуватиме. З цього приводу зовсім не хвилюємося.

А ось львівська дизайнерка Олена Даць каже таке:

— Українські дизайнери ши­ють щось більше, ніж, напри­клад, сукню, чи сорочку. Це речі наповнені змістом, ідеєю! Коли їх купуєш, відчуваєш те­пло людських рук. Щодо того, що ці бренди зараз з’являться, а два роки їх не було… Клієнти замовляли ці речі з-за кордону через Інтернет. Вони, по суті, не сильно кудись зникали. Ця кон­куренція існувала завжди. На мою думку, міжнародні бренди не варто порівнювати з україн­ським виробником. Вони зовсім різні за змістом, у різній «ваго­вій» категорії.

— Тобто і Zara матиме сво­го клієнта, і український ви­робник через це не постраж­дає…

— Українські дівчата завжди хочуть бути унікальними, виді­лятися, мати щось оригінальне у своєму гардеробі. В українок чу­дове відчуття смаку, стилю, тому, звичайно, обиратимуть своє, рідне. Тому віддаватимуть пере­вагу українським дизайнерам.

— Останнім часом люди більше купують українського, підтримують свого виробника?

— Звернула увагу, що люди більше уваги звертають на він­тажні речі, а не женуться за чи­мось стандартним і бездуш­ним. І я, і мої подруги шукають речі з історією, які можна пе­редати у спадок. Ясна річ, що мова не про повсякденні фут­болки, це стосується важли­вішої покупки: сумки, блу­зи, костюма, пальта… Я знаю, скільки праці українські вироб­ники вкладають. Тому, якщо є можливість обирати, я обираю своїх! Плюс українських ди­зайнерів ще й у тому, що праг­нуть знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта. Лю­дина щоразу почувається осо­бливою, бо саме для неї ця річ пошита.

Схожі новини