Передплата 2024 «Добрий господар»

«Так, виставили гниле г*вно на аукціон»: Укрпошта відреагувала на критику щодо продажу старих авто

  • 01.05.2024, 09:30
  • 777

В Укрпошті відповіли на критику після оголошення аукціону, на якому мають продати 531 старий автомобіль

Фото ілюстративне із соцмереж Укрпошти
Фото ілюстративне із соцмереж Укрпошти

Раніше у соцмережах компанію засудили за те, що «Укрпошта» хоче продати «гниле гівно» замість того, щоб віддати це військовим.

Там заявили, що продають їх через Prozorro, бо цього вимагає закон.

Днями генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський повідомив, що підприємство виставило на продаж 531 старе авто на платформі Prozorro. Продажі. Серед автомобілів іноземного виробництва — Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz), та виробництва рф та білорусі - МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ.

Опісля Смілянський оновив допис, зазначивши, що компанію розкритикували у коментарях, зокрема — через те, що автомобілі не передали ЗСУ. Він пояснив, що через те, що Укрпошта компанія, в якої акціонер — держава, вона не може просто так передати ці авто.

«Я думаю, не треба багато фантазії, щоб уявити, як ті самі активісти — антикорупціонери прибігли б (разом вже з БЕБ, прокуратурою і т.і.) писати про те, як з балансу державної компанії „зникла 531 автівка, зокрема — Мерседес“, і неважливо, що йому 20 років. Саме тому є дуже простий і зрозумілий механізм — Prozorro. Продажі, де всі бачать і товар, і ціну продажу. І саме ринок визначить, скільки і що коштує», — додав Смілянський.

Під дописом-реакцією Укрпошти у Твіттері зʼявилися сотні коментарів: дехто вважає, що такі висловлювання державної компанії — це занадто. Інші ж — теж вражені, але розуміють ситуацію.

«Це шо, всім окрім нас, уже дозволили в соцмережах матюкатись?», — написала компанія «Київстар».

"Таке враження, що тепер вважається виявом хорошого тону спілкуватись, як бидло. Скоро вже, мабуть, і президентський твітер почне так писати. Пробиваєте дно, Укрпошта", — пише тим часом інша користувачка.

«Крик душі. Але все розуміємо», — підтримала компанію «Українська броня».

В «Укрпошті» пізніше пояснили свій пост-відповідь на критику продажу старих авто через Prozorro.

Ветеран і директор з маркетингу «Укрпошти» Максим Колесніков у коментарі «Бабелю» заявив, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. Компанія готова вибачатися за «пікапи», але не в цьому випадку.

«У Twitter (Х) люди матюкають інших і думають, що це норма. Але ми не „вʼяла риба“, яка має сприймати будь-які закиди. Самі ми нікого не лаємо. І я не розумію, чому людей це так чіпляє? Вони хотіли, щоб ми сказали: „Так, ми йобнуті“. Вибачте, такого не буде. У нас є позиція: там де ми праві — ми праві», — пояснив Колесніков.

Найгіршою реакцією у цьому випадку для «Укрпошти» було б сховатися й почати вибачатися. Колесніков вважає: у будь-якої компанії має бути гідність. Вона може відповісти жорстко, і це нормально.

Гендиректор «Укрпошти» Смілянський 30 квітня оголосив, що компанія виставила на продаж на Prozorro 531 авто, здебільшого старі 1990-х та 2000-х років випуску. У Х (Twitter) це спричинило бурхливу критику з лайкою — користувачі питали, чому компанія не може передати їх на потреби армії. Смілянський пояснив, що продажу майна через Prozorro вимагає закон, а у Х «Укрпошта» відповіла більш лаконічніше та грубіше.

Схожі новини