Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Усі 300 тисяч абонентів — на Зелену, 64!

Антимонопольний комітет «підклав свиню» «Львівводоканалу» і львів’янам — треба особисто йти і укладати договір на водопостачання

Днями львів’яни витягли зі своїх поштових скриньок «листи щастя» від ЛМКП «Львівводоканал». У цидулці йдеться, що послуга з централізованого водопостачання і водовідведення надається на підставі договору. Більше того, каже адміністрація «Львівводоканалу», укладення договору є обов’язком споживача.

Декілька років тому ми вже підписували із водоканалом типові договори, але здава­ли їх у жек. Тепер ситуація змінилася через прийняття нової редакції Закону «Про житлово-комунальні послуги». Тобто споживачам тепер треба власними «нозями» прийти в офіс шано­ваного водоканального відомства, прихопивши зі собою купку документів, і там у сервісному центрі (очевидно, відстоявши неабияку чергу) власними «руцями» той договір підписати.

Мешканців просять звертатися в ЛМКП «Львівводоканал» (м. Львів, вул. Зелена, 64, кор­пус 103, корпус «Водозбут»). Нічого не скажеш, свіжа ідея — надворі ХХІ століття, епоха високих технологій, інтерактиву, електронного підпису та скайпу, а львів’яни мають «пендзлювати» навіть не до свого жеку чи бодай найближчого ЦНАПу, а в один-єдиний офіс «Львівводоканалу»!

Однак у «Львівводоканалі» розводять руками. Як виявилося, уся ця катавасія — витівки Анти­монопольного комітету. Речник ЛМКП «Львів­водоканал» Уляна Горбата пояснила «ВЗ»: «Це рішення Антимонопольного комітету, яке нас зобов’язало максимально швидко виконувати вимоги Закону України „Про житлово-комуналь­ні послуги“. Ми пропонували вивісити типовий договір приєднання на послуги водопостачання і водовідведення у нас на сайті. Однак Антимо­нопольний комітет потрактував закон по-іншому і зобов’язав „Львівводоканал“ укласти прямі до­говори з мешканцями. Тобто мешканці змушені самі прийти до нас, отримати примірник догово­ру, підписати його, додати до цього договору ко­пії документів, що засвідчують право власності на це житло, або якщо це не власник, — договір оренди тощо. Люди до нас пішли, маємо вже до­сить великий потік. У нас — 300 тисяч абонентів. Звісно, якщо раптом усі 300 тисяч до нас при­йдуть — це буде Армагеддон. Ми неспроможні одразу прийняти таку кількість мешканців. Ми збільшили кількість операторів, які займаються прийомом мешканців, але все одно мінімальні черги є. Сервісний центр за день приймає до 600 чоловік. Зрозуміло, це для нас і для наших операторів досить велике навантаження, а для абонентів — досить велике напруження. Але не можемо не виконувати вимог законодавства. Тому цей процес триває. Наразі ми не обмежуємо людей у „дедлайні“, бо фізично за місяць чи два ми не опрацюємо всі угоди. Але хотіли би, щоб люди не відкладали цю справу в довгий ящик, а зробили це протягом місяця-двох».

Схожі новини