Передплата 2024 «Добра кухня»

«Фабрики краси» у Греції: купа грошей, нуль результату

«Клініки, що пропонують чудодійні косметичні процедури», з’являються у країні як гриби після дощу

Аби заплатити за послуги “фабрик краси”, охочі пройти певні процедури навіть залазять у борги... Фото balkaninsight.com
Аби заплатити за послуги “фабрик краси”, охочі пройти певні процедури навіть залазять у борги... Фото balkaninsight.com

Як інформує Balkan Insight, у Греції «ліві» косметичні клініки витягують з клієнтів тисячі євро. Аби заплатити за послуги «фабрик краси», охочі пройти певні процедури навіть залазять у борги, — але «фахівці» не забезпечують бажаних результатів…

За даними balkaninsight.com, сумнівні косметичні клі­ніки з’являються у Греції як гриби після дощу. 2020 року, на­водить приклад видання, 65-річній клієнтці однієї з таких грецьких клі­нік пообіцяли розгладити зморш­ки на обличчі. 13 сеансів специ­фічного лікування коштували жінці аж 11,5 тисячі євро, але бажаного результату не було… Клієнтка по­дала на «фабрику краси» до суду й 2023-го виграла справу, але по­вернула лише половину коштів.

Наскільки великими є масшта­би такого шахрайства? Як зазначає портал, посилаючись на дані офі­ційних грецьких установ, за остан­ні п’ять років на косметичні клініки було подано понад 650 скарг. «Такі цифри свідчать про широко поши­рену практику такого обману, — кон­статує Balkan Insights. — Але в бага­тьох випадках штрафи не змусили клініки по-справжньому змінитися. Деякі з цих закладів лише змінили свою назву, адресу й номер плат­ника податків, — і надалі працюють».

«Компанії, які стверджують, що пропонують чудодійні косметичні процедури, поширилися по всій Греції, — зазначає портал. — Вони працюють в орендованих примі­щеннях у великих торгових цен­трах. Їхні співробітники полюють на клієнтів на вулицях, а їхні по­слуги рекламують інфлюенсери у соціальних мережах».

Адвокатка Анжеліка Соуґлє, яка представляє групу осіб, потерпі­лих через діяльність тих «фабрик краси», розповіла, як саме пра­цюють з клієнтами «ліві» косме­тологи. «Задають особисті запи­тання, намагаючись отримати від співрозмовника конфіденційну ін­формацію. Наприклад, про втрату близьких, проблеми зі здоров’ям або розставання з коханою лю­диною. У такий спосіб шукають слабке місце потенційного клієн­та». Тобто входять у довіру, аби той погодився витратити якомо­га більше грошей… «Є багато лю­дей, які навіть позичали кошти, щоб забезпечити фінансові вимо­ги таких клінік», — додала правнич­ка.

Понад 70% скарг, поданих до грецького Офісу уповноважено­го з прав споживачів, походить від жінок. За даними аудиту, персо­нал, який не мав необхідної квалі­фікації, проводив на грецьких «фа­бриках краси» такі процедури, як трансплантація волосся, ін'єкції ботоксу, лазерна епіляція тощо. Деякі з грецьких косметичних клі­нік також не мали відповідних лі­цензій.

Схожі новини