Передплата 2024 «Добрий господар»

Через негоду таксі подорожчало

А викликати машину було майже нереально...

Сніговий колапс у місті Лева, який триває уже другий тиждень, неабияк вдарив по роботі служби таксі. Викликати машину було майже нереально… Через нерозчищені дороги водії не могли вчасно доїхати до клієнта. Чимало служб таксі просто скасовували замовлення, відсилаючи смс-повідомлення: «Вибачте, у вашому районі немає вільних машин». Під час негоди «заштормило» й ціни. Тарифи зросли щонайменше на 20%. А деякі служби таксі підняли ціни вдвічі.

26-річна львів’янка Ольга ко­ристується таксі, які можна ви­кликати з мобільного додатку — Bolt, Uklon та Uber. Жінка нарі­кає, під час сильних снігопадів ці служби таксі неабияк підвищили тарифи. Якщо раніше чек за по­їздку від вул. Героїв УПА до Га­лицького перехрестя становив 85−90 гривень, то тепер жінка платить 150−180 гривень. Оль­га каже, в окремі дні за поїздку у 6 кілометрів правили навіть 280 гривень…

59-річна львів’янка Юлія теж нарікає на дорожнечу таксі. По­їздка від вул. Раковського до ра­йону Привокзального ринку під час негоди обійшлася їй у 170 гривень, хоча раніше за цю від­стань платила до 100 гривень.

«Снігові заметілі й халатність львівських комунальників вимели з наших кишень останні копійки, — нарікає таксист Валерій, який працює у цій галузі з 2001 року. — Ми навіть не брали замовлення від клієнтів, які хотіли їхати з цен­тру. Заїдеш у центр — застрягнеш там на пів дня. За цей період ми майже нічого не заробили, зазна­ємо збитків».

Водій таксі Іван розповів журна­лістці «ВЗ», що підвищення цін на таксі — тимчасове явище. Мовляв, їзда по неприбраних засніжених дорогах, буксування у кучугурах вимагає значно більшої кількості бензину. Тому ціни довелося підня­ти. Також їзда в таких умовах при­зводить до зношення запчастин автівки. Після снігового локдау­ну, кажуть таксисти, чимало водіїв змушені будуть їхати на автосервіс і влітати у чималу копійку…

«Найгірше було працюва­ти на День святого Валентина, — розповів таксист Дмитро. — Того дня замовлень було бага­то, а машин — замало. Тому ми не могли обслужити усіх охочих. Не усі водії таксі виїжджали, бо через погану роботу снігоочис­ної техніки уже понищили свої автівки… Клієнти телефонува­ли із замовленнями, а коли по кілька разів отримували відмо­ву, скаржилися нашому началь­ству та операторам. Того дня віз одну пані з вулиці Любінської у центр. Жінка усю дорогу була зі мною непривітною, бо не всти­гала на романтичну вечерю, призначену на певну годину… На деяких вулицях були „корки“, це теж вплинуло на швидкість виконання замовлень».

Схожі новини