Передплата 2024 ВЗ

На боротьбу із ковідом кличе... хамелеон

Симпатичний зелений хамелеончик, який потирає-“миє” свої лапки, став головним персонажем відеролика соціальної реклами, яку поширює дитячий фонд ООН — ЮНІСЕФ

У такий спосіб дорослі намагаються привернути увагу дітвори до санітар­ної гігієни, якої необхідно дотримуватися у боротьбі із коронавірусом. Експер­ти кажуть, що використан­ня у промоакції симпатич­ного плазуна дасть значно кращий профілактичний ефект, ніж циркуляри ме­диків.

Тварин часто залуча­ють до реклами товарів і послуг, а також — до по­літичного піару. У зйомках агітаційних роликів бе­руть участь коти, собаки, корови, ведмеді, морські свинки, їжаки, жирафи, леви, слони… Як правило, «гонорар» за свою роботу тварини-артисти отриму­ють у вигляді улюблених ласощів.

Схожі новини