На боротьбу із ковідом кличе... хамелеон
Симпатичний зелений хамелеончик, який потирає-“миє” свої лапки, став головним персонажем відеролика соціальної реклами, яку поширює дитячий фонд ООН — ЮНІСЕФ
У такий спосіб дорослі намагаються привернути увагу дітвори до санітарної гігієни, якої необхідно дотримуватися у боротьбі із коронавірусом. Експерти кажуть, що використання у промоакції симпатичного плазуна дасть значно кращий профілактичний ефект, ніж циркуляри медиків.
Тварин часто залучають до реклами товарів і послуг, а також — до політичного піару. У зйомках агітаційних роликів беруть участь коти, собаки, корови, ведмеді, морські свинки, їжаки, жирафи, леви, слони… Як правило, «гонорар» за свою роботу тварини-артисти отримують у вигляді улюблених ласощів.