Правила авіаперевезень змінилися: що варто знати
- 13.11.2020, 15:15
- 783
З 3 листопада 2020 року в Україні почали діяти зміни в правилах авіаперевезень
Про це повідомили у Державній авіаційній службі.
Зокрема, зміни передбачають більш ширші повноваження авіаперевізників у порівнянні з нормами, що діяли раніше. Завдяки цьому авіаперевізники можуть самостійно встановлювати час початку та закінчення реєстрації на рейс, час закінчення посадки пасажирів на борт повітряного судна, а також самостійно визначати свою політику щодо перевезення ручної поклажі.
Зазначається, що надалі це дозволить забезпечити пасажирам більший вибір послуг і тарифів на перевезення.
Окрім цього, у контексті спрощення процедури реєстрації пасажирів, визначається, що реєстрація пасажирів та оформлення багажу здійснюються на підставі квитка та одного із документів, що посвідчують особу, визначених законодавством України.
За даними avianews.com., з правил прибрали обов’язкову для авіакомпаній вимогу перевозити безкоштовно в салоні літака жіночі або чоловічі сумки, папку для паперів, верхній одяг, жакет, парасольку або тростину, друковані видання для читання в польоті.
Виняток зробили для дитячого харчування, дитячої дорожньої люльки для немовлят до 1 року, дитячої коляски, милиць, інвалідного візка, які, як і раніше, в списку дозволених до перевезення понад норму.
Державіаслужба також прирівняла затримку рейсу більш ніж на 48 годин до його скасування.
Водночас тепер скасуванням не вважається зміна аеродрому вильоту або прильоту в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці. Рейс також вважається виконаним у разі передачі його виконання іншому авіаперевізнику.
Читайте також: На польотах економили, бо це — дороге задоволення: викладач харківського університету
Крім того, Державіаслужба підняла ліміт компенсації за затримку рейсу з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень (близько $ 7,6 тис.). У разі втрати або пошкодження багажу цей ліміт збільшений з 1131 до 1288 спеціальних прав запозичень (близько $ 1,8 тис.).
Однак, за даними видання, для пасажирів отримати максимальну компенсацію практично нереально. Для цього необхідно показати документальні підтвердження понесених втрат.