Що робити, якщо немає декларації, а є підозра на COVID
- 11.11.2020, 17:30
- 834
Якщо людина підозрює в себе коронавірус, але декларацію з сімейним лікарем у неї не укладено, необхідно телефонувати на гарячу лінію МОЗ
При підозрі на коронавірус, Національна служба здоров'я України рекомендує зателефонувати на гарячу лінію Міністерства охорони здоров'я за номером 0 800 505 201 або Центру громадського здоров'я за номером +38 044 425 43 54.
Також можна зателефонувати до контакт-центру Кабінету міністрів за телефоном 1545.
Оператор гарячої лінії, на яку ви зателефонували, вкаже подальший алгоритм дій. Також у НСЗУ рекомендують записати і мати під рукою:
- номер телефону реєстратури медустанови, у якій ви вибрали свого лікаря;
- мобільний сімейного лікаря або терапевта;
- номер гарячої лінії з питань коронавірусної інфекції в області.
Крім того, у відомстві радять перевірити наявність номерів телефонів, за якими можна звернутися по допомогу й консультацію, у батьків, бабусь, дідусів та інших літніх родичів.