Передплата 2024 «Добра кухня»

Від хворої на COVID людини, можуть інфікуватися тварини

• 06.10.2020, 19:10

Провівши комп'ютерне моделювання для 215 видів, вчені встановили, що 26 видів ссавців, які регулярно контактують з людьми, можуть бути сприйнятливі до інфекції

Група біологів із Великої Британії і Малайзії провела дослідження, в результаті якого було виявлено, які тварини можуть заражатися вірусом SARS-CoV-2. Результати дослідження опубліковано в журналі Scientific Reports, передає Дивогляд.

Учені вивчили, як шип-білок вірусу SARS-CoV-2 взаємодіє з білком ACE2, через який проникає в клітини.

Провівши комп'ютерне моделювання для 215 видів, вони встановили, що 26 видів ссавців, які регулярно контактують з людьми, можуть бути сприйнятливі до інфекції.

Автори виявили, що птахи, риби і рептилії не схильні до зараження, а ось більшість ссавців потенційно можуть бути інфіковані. Вже були випадки зараження котів, собак, норок, левів і тигрів. Лабораторні дослідження підтвердили можливість зараження тхорів і макак.

Автори вважають, що для запобігання передачі інфекцій від людини твариною і навпаки необхідне широкомасштабне спостереження, особливо за домашніми і сільськогосподарськими тваринами, щоб виявляти випадки на ранній стадії, поки не почалася епідемія. Крім того, на думку вчених, важливо передбачити заходи гігієни у поводженні з тваринами, аналогічні тим, які прийняті зараз серед людей.