Передплатити Підтримати

Літак виготовили 43 роки тому: спливли скандальні деталі катастрофи у Чугуєві

На майданчику державних закупівель ProZorro у липні цього року була оприлюднена інформація про укладання договору на ремонт літаків, одним із яких, виходячи з вказаних даних, був АН-26, що зазнав катастрофи у Харківській області

Наприкінці липня цього року між Командуванням Повітряних сил ЗСУ (військова частина А0215, розташована у Вінниці) та держпідприємством «Антонов» був укладений договір на закупівлю послуг з ремонту техніки, пише УНН.

Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту і супутні послуги, а саме продовження строку служби літакам Ан-24, Ан-26, Ан-30, відповідно до умов закупівлі, мали бути надані виконавцем до 1 жовтня поточного року для шести літаків і до 30 листопада цього року ще для трьох. Ремонт мав продовжити терміни експлуатації літаків ще на два роки.

Спеціалізовані ЗМІ, аналізуючи угоду, вказали бортові номери літаків, серед них, зокрема, був, Ан-26 (Ш) (зн 56−08, бн 76), виготовлений у серпні 1977 року. Саме бортовий номер 76, відповідно до офіційних повідомлень мав літак, що розбився. Його ж виробничий номер міститься у документах тендеру.

Наразі не відомо, чи в повній мірі були виконані всі умови угоди і чи був вже завершений ремонт саме цього літака, адже у відповідності до умов тендеру ремонт мав бути завершений до 1 жовтня.

Поки що офіційних коментарів щодо цього немає.