Передплатити Підтримати

В Америці чоловік помер від передозування солодощами

Чоловік в американському штаті Массачусетс помер через звичку їсти забагато лакричних цукерок, стверджують лікарі

54-річний будівельник щодня їв приблизно півтора пакунка чорних лакричних цукерок, передає ВВС Україна.

Він не страждав від якихось симптомів до того, як його серце раптово зупинилося в ресторані швидкого харчування.

Описуючи випадок цього чоловіка в New England Journal of Medicine, його лікарі заявили, що винна гліциризинова кислота в лакричних цукерках.

«Нам повідомили, що цей пацієнт погано харчувався і їв багато цукерок», — розповів доктор Ілазер Едельман.

За його словами, дослідження показали, що гліциризинова кислота — активний інгредієнт лакричних цукерок — може викликати «гіпертонію, гіпокаліємію, метаболічний алкалоз, фатальні аритмії та ниркову недостатність» — і все це спостерігалося у цього пацієнта.

Гіпокаліємія — це коли рівень калію в крові людини стає небезпечно низьким.

Також пацієнт нещодавно змінив тип солодощів, які він їв.

За кілька тижнів до смерті він припинив споживати червоні лакричні цукерки, і почав їсти цукерки з чорної солодки (лакриці), або «солодкого кореню» — рослини, з якої також роблять ліки від кашлю.

Інший лікар, доктор Ендрю Лундквіст, погодився у звіті, що причина смерті — корінь солодки.

Він зазначив: «Подальше розслідування виявило нещодавню зміну типу цукерки, що містить солодку, як можливу причину його гіпокаліємії».