Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Астрономи відкрили нову планету

• 29.07.2020, 20:35
  • 6 786

29 липня 2005-го астрономи оголосили про відкриття карликової планети Ерида

Небесне тіло знайшли три американських учених 21 жовтня 2003-го. Спочатку першовідкривачі, а згодом і NASA оголосили об'єкт десятою планетою Сонячної системи. Проте через три роки Міжнародний астрономічний союз затвердив за Еридою статус карликової планети, повідомляє Gazeta.ua.

Протягом тривалого часу відповідна планета вважалася значно більшою за Плутон. Упродовж п'яти років після відкриття Ериди їхні розміри були надзвичайно схожими. Таким чином, науковці не могли точно визначити, який із цих двох об'єктів більший.

Однак за даними, отриманими з автоматичної міжпланетної станції «Нові обрії» у липні 2015-го, Плутон виявився дещо більшим за Ериду. Крім цього, за допомогою космічного телескопа Hubble і телескопів в обсерваторії Keck на Гаваях учені на підставі проведених обчислень дійшли висновку, що Ерида на 27% важча за Плутон.