Передплата 2024 ВЗ

Серед авто- вело- моторетровиків обрали найкращих

16 травня у Львові в он-лайн режимі пройшли десяті ювілейні ретро-змагання з-поміж власників ретро-вело, мото- та автокласики.

З-поміж 138 учасників із українських міст, а також Польщі, Білорусі та США визначено переможців у п’яти номінаціях. Зголосилися взяти участь окремі власники авто-, мото- та велотехніки і представники 14 клубів.

Президент клубу «Ретровики Львова», ретро-мер Львова та незмінний організатор змагань Андрій Гладун повідомив «Високому Замку» про те, переможцями у цьогорічних змаганнях стали Кая Кренська із польського міста Кольбушова— із найстарішим та найелегантнішим велосипедом марки TISUNA1933 року випуску, львів’янин Орест Топилко, власник найстарішого та найбільш елегантного мотоцикла NSU із 1927 року. Львів'янка Світлана Кравс отримала приз у номінації найстаріший та найелегантніший автомобіль за свого улюбленця — Сітроена 1929 року випуску.

Полька Кая з міста Кольбушова
Полька Кая з міста Кольбушова
Львів'янка Світлана Кравс біля найелегантнішого авто - Сітроена 1929 року випуску
Львів'янка Світлана Кравс біля найелегантнішого авто - Сітроена 1929 року випуску

Наймолодшими переможцями змагань стали Сузання Канчуговська із польського Любліна та Владислав Баєв із Харкова. Андрій Комоско (Білорусь) на велосипеді 1930 року переміг як учасник, що приєднався до змагань із найвіддаленішої локації.

В окремій номінації переможцем проголошено львів'янина Любомира Полюгу, як абсолютного переможця змагань, котрий уп'яте виборов призове місце на змаганнях у Львові з різноманітною технікою.

Наступного дня, 17 травня, оголосили підсумки Перших міжнародних змагань ретро-мото- вело- та автотехніки. Тут було відзначено кубками п’ять переможців за кращу збережену ретро-техніку.

«Як і кожного року, на виставці у Львові була представлена техніка, кожен взірець якої по-своєму цікавий та оригінальний. До того ж кожна виставка має свою родзинку. Цього року нею став мотоцикл SHL польського виробництва 1938 року з приватної колекції львів’янина Ігоря Шинаровського. Їх було випущено всього тисячу, а наш — у номерації 569-ий», — розповідає Андрій Гладун.

Львів'янин Ігор Шинаровський зі своїм мотоциклом 1938 року випуску
Львів'янин Ігор Шинаровський зі своїм мотоциклом 1938 року випуску

Щойно оприлюднили результати виставки, як почали телефонувати польські колеги — із ретро-клубів, зокрема, з Вроцлава, які готові віддати чималі суми за цей унікальний взірець мототехніки. Нині мотоцикл зберігається у Львівському музеї ретро-авто-мото- і велотехніки, де на нього можуть подивитися всі охочі львів’яни та гості нашого міста", — розповів Андрій Гладун.

Схожі новини