Передплата 2024 «Добрий господар»

Андрій Худо: "Лейтмотив цієї кризи - пристосування"

На думку одного із засновників холдингу «!Фест», відомого ресторатора та підприємця Андрія Худо, нинішня криза має і деякий позитивний ефект.  

«Криза усіх добряче стряхнула, — сказав пан Худо в інтерв'ю «Високому Замку», — Її лейтмотив — пристосування. Або ти трансформуєшся і адаптуєшся, або — «на виліт».

Ситуація стимулювала власників холдингу задумались над розвитком бізнесу в онлайні, «Приклад Видавництва „Старого Лева“ (яке входить до холдингу „!Фест“. Авт.) показує: якщо маєш ядро лояльних клієнтів, то у складні часи, коли відсутній офлайн, онлайн може витягувати твій бізнес». За словами Андрія Худо, Видавництво «Старого Лева» у квітні цього року зробило обороту більше, ніж було за планом. «Три-чотири роки тому вони почали онлайн продажі, і зараз це дало добрий результат». Натомість ресторани, зрозуміло, впали на 90 відсотків. «Авіація Галичини» (мережа магазинів з продажу одягу, яка також входить до холдингу,Авт.) одягу зараз не продає, але продає маски. «Через онлайн продажі нещодавно поставили новий рекорд», — каже підприємець. — Суттєво виросли продажі у продуктових магазинах «Два кроки» (також складова холдингу.Авт.). За час карантину ми відкрили чотири нових магазини у приміщеннях деяких наших ресторанів та готелів. Водночас запустили доставку їжі і продуктів. Багато офіціантів та працівників офісу задіяли до цієї роботи. В такий спосіб змогли дати роботу 500 нашим працівникам. До кризи у холдингу працювало 2,5 тисячі людей. Люди, які нині не задіяні, пішли у відпустку за свій рахунок".

На думку пана Худо, позитив від цієї кризи ще й у тому, що молодь трохи прийде до тями. «Наше покоління пережило 90-ті роки, тому ми пам'ятаємо, що таке безгрошів'я. А ось молодь, яка приходила на роботу і, нічого не вміючи, хотіла агресивні зарплати, ця ситуація мала би протверезити. Вони отримають новий життєвий досвід, який ми пережили у 90-ті», — каже підприємець. Крім того, вважає, що криза «призведе до закінчення споживацької ери, коли люди витрачали гроші на непотрібні речі».

«Люди мають стати більш раціональними, — каже, — У бізнесі виживуть ті, хто має сильний фундамент і довіру. Ця криза показала, що немудро ризикувати і відкривати на останні чи позичені гроші якісь проєкти. Період авантюристів у бізнесі закінчився. Люди мають вийти з кризи оновленими, з світлішою головою».

Повністю розмову головної редакторки газети «Високий Замок» Наталії Балюк з Андрієм Худо читайте у нашому тижневику, у четвер, 30 квітня, або на нашому сайті.

Схожі новини