Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Вчені знайшли ліки, які вбивають коронавірус за дві доби

• 09.04.2020, 09:15
  • 1 401

Австралійські вчені з університету Монаша і Королівського госпіталю в Мельбурні виявили, що антипаразитарний препарат широкого спектру дії — івермектин — протягом двох діб може пригнічувати присутність коронавіруса в клітинах організму.

Про це йдеться у результатах досліджень, опублікованих у науковому журналі Antiviral Research, передає Главком.

«Івермектин, який раніше показав, що має противірусну активність широкого спектру дії in vitro, є інгібітором збудника вірусу SARS-CoV-2. При введенні в клітини через 2 години після зараження SARS-CoV-2, він здатний викликати зниження вірусної РНК в 5000 разів через 48 годин», — повідомили дослідники.

Читайте також: Лікування коронавірусу: чим небезпечний препарат «Плаквеніл»

У зразках клітин, які вводився препарат, через 24 години після ін'єкції спостерігалося зниження рівня вірусної РНК на 93% порівняно з контрольним зразком. За 48 годин івермектин знижував кількість нуклеїнової кислоти вірусу більш ніж на 99%

Експерименти проводилися на клітинній лінії Vero-hSLAM (клітини епітелію нирки африканської зеленої мавпи). Ученим ще належить з'ясувати, чи може препарат боротися з коронавірусом в організмі людини.

Івермектин застосовується для лікування низки ендо — і ектопаразитарних захворювань як людини, так і різних тварин. Зокрема його використовують для лікування корости, педикульозу, гельмінтозів та міазів (хвороб, викликаних паразитичними личинками мух). Препарат порушує передачу нервових імпульсів в організмі паразита, що призводить до його загибелі.

Івермектин схвалений Управлінням по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів СШАFDA) для лікування паразитарних інфекцій. Він широко доступний завдяки його включенню в примірний перелік основних лікарських засобів ВООЗ