У ногу з антивірусною модою
Мода також реагує на всі зміни у світі, і поява коронавірусу не стала винятком.
Дизайнери створюють нові, «пандемічні» аксесуари. Тиждень моди у Мілані відбувся без глядачів, а моделі ходили подіумом у захисних масках.
Україна також іде в ногу з антивірусною модою. Зокрема, мер Києва Віталій Кличко вирішив, що настав час похизуватися незвичною маскою. Кличко вчергове закликав киян «не шастати вулицями без потреби». А нещодавно у своєму відеозверненні з’явився у захисній масці з хештегом-принтом #доситьшастать.
Український телеведучий Володимир Остапчук не лише сам ходить у масці, а й особисто вирішив зайнятися виробництвом масок з хештегом-принтом #подбухиваю. Про це заявив на своїй сторінці в Інстаграм і запросив підписників у свій онлайн-магазин. Маска від Остапчука коштує 170 гривень.