У Японії жінкам заборонили носити окуляри на роботі
- 09.11.2019, 20:15
- 1 224
Можливість носити окуляри на роботі стало темою палких дискусій в Японії після повідомлень про те, що деякі компанії вимагали від жінок-співробітниць відмовитися від них на робочому місці.
Місцеві ЗМІ повідомили, що заборону для жінок запровадили в кількох компаніях з різних причин, повідомляє ВВС.
Наприклад, у деяких торгових мережах вважали, що співробітниці в окулярах справляли «холодне враження».
Це викликало бурхливу дискусію в японських соцмережах з приводу дрес-коду для жінок на робочому місці. Хештег «окуляри заборонені» став одним з найпопулярніших в Японії.
Nippon TV та Business Insider почали досліджувати, як компанії у різних галузях забороняють жінкам носити окуляри.
Серед причин, які називалися — безпекові для працівниць авіакомпаній, або нібито нездатність працівниць в окулярах з сектору краси правильно розбиратися в косметиці.
Не було зрозуміло, чи так звані «заборони» базуються на політиці компанії, чи, скоріше, відображають тривалу негласну практику у конкретних компаніях.
Куміко Немото, професорка соціології з Кіотського університету іноземних досліджень, вважає, що бурхливими обговореннями в соцмережах японці реагують на «застарілу» політику.
«Причини, чому жінки не мають носити окуляри… насправді не мають сенсу. Це все стосується статі. Це досить дискримінаційно», — каже вона.
Соціологиня додала, що йдеться про «старе, традиційне японське» мислення.
Дискусія перегукується з недавньою суперечкою у Японії щодо високих підборів на робочому місці.
Акторка і письменниця Юмі Ісікава опублікувала петицію, в якій закликала Японію покінчити з дрес-кодами, після того, як її змусили носити високі підбори під час роботи в похоронному бюро.
Ця петиція привернула увагу у соцмережах.
Невдоволення жінок ще більше посилилося після того, як японський міністр заявив, що компаніям «необхідно» застосовувати дрес-коди, які передбачають високі підбори.
Професорка Немото каже, що дискусія щодо «високих підборів» в Японії триває.
«Жінок оцінюють переважно за зовнішнім виглядом. Принаймні, це те повідомлення, яке надсилає існування подібної практики», — вважає вона.