Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Названо найдорожчий бренд в світі

  • 11.06.2019, 17:10
  • 620

Інтернет-компанія Amazon стала найдорожчим світовим брендом, обійшовши минулорічного лідера Google та гіганта Apple.

Про це свідчать дані рейтингу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, повідомляє Укрінформ з посиланням на CNBC.

«Amazon обігнав Google і Apple і став найдорожчим брендом у світі, вартість якого склала 315,5 млрд дол.», — йдеться у повідомленні.

На другому місці рейтингу опинилась Apple, що оцінюється в 309,5 млрд дол. Компанія Google займає третє місце — 309 млрд дол.

Як зазначається, лідерство Amazon пояснюється продажем різноманітних послуг. Вона збільшує інвестиції в цілий ряд інших компаній.

«Феноменальне зростання вартості бренду Amazon майже на $ 108 млрд за останній рік демонструє те, що бренди тепер менш прив'язані до окремих категорій і регіонів. Межі розмиваються, оскільки підкованість з питань у сфері інформаційних технологій безумовно дозволяє брендам, таким як Amazon, Google і Alibaba, пропонувати широкий спектр послуг, що охоплюють різні точки взаємодії зі споживачем», — заявила глава агентства Kantar Millward Brown Дорін Вонг.

До першої десятки найдорожчих брендів також увійшли Microsoft (251,2 млрд дол), Visa (177,9 млрд дол), Facebook (159 млрд дол), Alibaba (131,2 млрд дол), Tencent (130,9 млрд дол), McDonald’s (130,4 млрд дол) та AT&T (108,4 млрд дол.).

Рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складає агентство Kantar Millward Brown на замовлення рекламної компанії WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів.

Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.

Схожі новини