Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

НАЗК і Нацрада з питань ТБ візьмуться за перевірку політичної реклами в Україні

  • 20.12.2018, 10:26
  • 570

Ефірний рекламний час, який купують політичні партії під час виборів, контролюватимуть разом і Нацрада з питань телерадіомовлення і Національне агентство з питань запобігання корупції.

Про це повідомляє 5 канал.

Відповідний меморандум про співпрацю підписали голова НАЗК Олександр Мангул та голова Нацради з питань Т Б Юрій Артеменко. Тепер Нацрада моніторитиме кількість реклами в ефірі, а НАЗК перевірятиме, чи є у замовника на неї гроші. Для цього перевірятимуть, чи задекларовані відповідні кошти та звідки вони походять.

«Для того, щоб ми бачили, яким чином партії фіксують свої витрати на рекламу політичну в засобах масової інформації — чи відображають, чи відображають в повній мірі, чи декларують той продукт, який фінансують», — розповів очільник НАЗК.

Для спільної роботи зі стартом передвиборної компанії створять робочу групу. До цього Нацрада надсилала звіти до Центральної виборчої комісії, однак та майже не реагувала.

«У Національного агентства з питань запобігання корупції більше оперативності, в нього є більше важелів впливу, тобто, вони можуть давати відповідні приписи. То цей меморандум, він закладає такі основи, щоб вибори були більш прозорішими і більш чеснішими», — пояснив голова Нацради Артеменко.

Схожі новини