Нову колекцію Dolce & Gabbana присвятив Мілану
Після скандалу, який недавно вибухнув у Китаї, пов’язаного зі звинуваченням у расизмі, італійський бренд Dolce & Gabbana вирішив провести показ своєї колекції в Італії, підкресливши це красномовним хештегом #MadeInItaly.
У Міланському палаці Palazzo Litta Доменіко Дольче і Стефано Габбана представили колекцію Dolce & Gabbana Alta Moda.
Старовинний палац у стилі бароко став ідеальною декорацією для колекції знаменитих дизайнерів, які присвятили її Мілану і його історії.
Розкішні сукні, розшиті перлами, мереживом чи вишивкою, були буквально насичені італійською історією і мистецтвом. Хештегом #MadeInItaly дизайнери хотіли показати, що справжнє мистецтво не має меж і йому не перешкоджають національність, колір шкіри чи розріз очей.
На сукнях колекції Dolce & Gabbana можна роздивитися роботи Рафаеля, Тиціана та інших митців. «Ми довго працювали над цією колекцією. Все почалося з ідеї, потім з’явилися емоції, які ми хотіли передати, і почалося дослідження. Ми відвідували музеї, роздивлялися картини і поступово у наших головах склалися усі пазли. Італійське мистецтво — це всесвітній спадок, і ми раді, що можемо йому дати нове життя», — сказав Доменіко Дольче.
До теми
Китайці гумору не зрозуміли
Всесвітньо відомий італійський бренд Dolce & Gabbana славиться своїми грандіозними постановками і фешн-шоу. Одне з таких шоу дизайнери мали намір провести 21 листопада у Шанхаї. Підготовка до найдорожчого показу бренду тривала кілька місяців. Італійці навіть у страшному сні не могли передбачити, який грандіозний скандал вибухне напередодні показу. У ролику, який вийшов перед показом, модель-китаянка, одягнута у розкішну сукню і кольє бренду, їсть традиційну італійську їжу — піцу, пасту і каноллі… китайськими паличками, а за кадром їй хтось щось підказує.
D&G хотіли показати, що італійська мода може не відразу сподобатися жителям Піднебесної, але тільки-но розпробують її на смак, то їм обов’язково сподобається. Китайці це зрозуміли по-своєму, а на бренд посипалися звинувачення у расизмі, мовляв, дизайнери хотіли висміяти розумові здібності китайських жінок.
Пізніше Доменіко Дольче і Стефано Габбана опублікували відео, у якому просили пробачення в китайців через непродуманий рекламний ролик, після якого модний дім звинуватили у расизмі і сексизмі.