Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Людям в регіонах просто хочуть закрити рот

Удати, що нема війни, біженців, вдів, полонених та шквалу проблем

«У „Суспільного з розгалуженнями“ погані охоплення, тому треба його закрити».

Гляньмо по ютубу.

Суспільне Харків — 223 тисячі підписників. Хороші репортажі, актуальні історії з життя Харківської агломерації, яка в епіцентрі агресії РФ.
Суспільне Чернігів — 337 тисячі. Це мої улюблені, бо мають дуже добру редакцію, і це правильно. Місто, яке тисячу років є тилом і щитом Києва, заслуговує на нормальні медіапродукти. Купа якісних документальних інтервʼю, дуже гарні сюжети про актуальних героїв, розкішне відпрацювання судів щодо колаборантів, зрадників та окупантів. Останнє для регіонів дуже важливо — так прищеплюється культура суспільного нагляду.

Суспільне Вінниця та Суспільне Одеса — за сотню тисяч підписників. Актуальні новини, добрі сюжети про життя в умовах війни. Портрети прикольних та цікавих містян — успішних в своїх справах.

Суспільне Чернівці. 181 тисяча. Інтервʼю з героями, вдовами — дуже добротні. Пояснювальні сюжети, як реагувати на ветеранів з протезами. Чимало сюжетів про корупцію на митниці, вибори ректора в університеті та різні цікаві портрети. Зі свіжого — бомбезне вʼю з локальним єпископом ПЦУ, що прям дуже файно для регіону, де потужно окопалась РПЦ.

Суспільне Запоріжжя. 171 тисяча. Редакція працює в надскладних умовах, з урахуванням, що поруч фронт, сотні тисяч біженців і це по суті військовий хаб. Кращі сюжети про біженців із Маріуполя, Мелітополя, сюжети про фортифікації я знайшла саме у них. А не на єдиному телемарафоні.

Саме десь із «Суспільного Харків» редакція «Бігус інфо» взяла нову ведучу Світлану — дуже харизматичну дівчину.

Все це роблять місцеві журналісти, редактори та оператори. Тобто у людей є стабільна, корисна та престижна робота у рідному місті. Далі люди можуть вирости і сформувати хвилю якісних кадрів для більших проєктів.

На противагу — Рада з сотнями мільйонів гривень якимось знайомим Кирила Тимошенка — 188 тисяч підписників. ДОМ, де тусила кума президента Кравець — 222 тисячі.

Щодо «мізерних охоплень «розгалужень Суспільного». Так тут нема задачі мати перегляди та охоплення, як у проєктів «Голос країни», «Вагітна в 16» чи «Супермама». Там задача — робити гарний новинний та документальний блок. Інформувати громаду про життя в громаді за її ж податки. З огляду на історичні та політичні виклики загалом.

Питання, чому канали Дом і Рада такі ху&ові з такими бюджетами та серіалами, якщо регіональні журналісти — можуть зробити якісний сюжет та вʼю, а розманіжені істоти з каналів Медведчука та Кварталу — ні?

Думаю, людям в регіонах просто хочуть закрити рот. Удати, що нема війни, біженців, вдів, полонених та шквалу проблем. А далі «тупим селюкам» — за версією ОП — згодувати версію шаленої перемоги і унікальних лідерів.

Джерело

Схожі новини