Передплата 2024 «Добрий господар»

Велике будівництво: влада Зеленського збудувала утричі менше і удвічі дорожче, аніж за Порошенка

За весь минулий рік грандіозного «будівництва» Зеленського бюджетом у 120 млрд. грн. на об’єктах будівництва, реконструкції, капітального і поточного середнього ремонтів завершено в верхньому шарі лише 3 357,6 км автошляхів!

Пам’ятаєте «Велике Будівництво»?

Те, яке Зеленський вирішив зробити прикладом свого правління, встановити рекорди і бодай в одній сфері продемонструвати досягнення?

Заради цієї мети забули про пандемію, 35 млрд. грн. з коронавірусного фонду закатали в асфальт. А мали витратити на медицину, обладнати лікарні, виплатити достойну зарплату медикам, закупити вакцину, щоб ми зараз з заздрістю не споглядали на сусідів, які давно вакцинуються, а «чемпіони» — досі ні.

Радіо DW (Deutsche Welle) випустило гарний матеріал щодо дорожнього будівництва в Україні. Взяли великий період часу: 2010−20 рр. і порівняли.

Найцікавіше — 2020 рік. Дані з офіційного листа Укравтодору.

Виявляється, за весь минулий рік грандіозного «будівництва» Зеленського бюджетом у 120 млрд. грн. на об’єктах будівництва, реконструкції, капітального і поточного середнього ремонтів завершено в верхньому шарі лише 3 357,6 км автошляхів!

Ще раз: 3 357 км!!! Не 6500, не 4200, не 4000, не 3900, а 3 357 км!

Вартістю 120 млрд. грн!

Коли за весь період 2016−19 рр. платники податків витратили на дороги 115 млрд. грн. і отримали 9 250 км якісних доріг.

Ще один маленький нюанс: завершено у верхньому шарі — це не здані в експлуатацію автошляхи, а всього лише два шари асфальту, в кращому випадку з посиленою основою, але на яких ще треба робити узбіччя, аби машини не злітали з траси, встановлювати відбійники, знаки, розмітку, освітлення.

Ще купа роботи, часу і — додаткових грошей!

Саме тому Зеленський у новорічному зверненні говорив про «оновлені» дороги. Бо він вже розуміє, що понад 70% з Великого будівництва — це поточний середній ремонт, а нових доріг на всю країну — менше 100 км. І поточний середній ремонт у 2020 коштував удвічі дорожче за 2019. І про це Зеленський теж вже знає.

Тобто, Зеленським збудовано утричі менше і удвічі дорожче, аніж за Порошенка.

А на 2021 рік вже грошей на дороги удвічі менше від обіцяного…

Подивіться розслідування DW — воно не є компліментарним до жодної влади, але це одна з небагатьох фахових справ розібратися: а що у нас коїться насправді?

Зеленський, мабуть, уявляє власну зустріч з Байденом як розмову двох приятелів, під час якої справжній світовий лідер (Зеленський) пояснюватиме новообраному Президенту США (недосвідченому новачку в розумінні вже бувалого Зеленського) як заробити свій перший мільярд саме на дорогах.

Єдина проблема: Байден вже чітко пояснив, що не планує провідувати Трампа у в’язниці.

А Зеленського — і поготів!

Джерело

Схожі новини