Передплатити Підтримати
  • You are here:
  • Високий Замок
  • Статті
  •  «Ви запитайте водіїв, чи можливо, аби на маршруті їздила «ліва» людина? Бути такого не може!»

 «Ви запитайте водіїв, чи можливо, аби на маршруті їздила «ліва» людина? Бути такого не може!»

Водій маршрутного таксі №11, який перевозив пасажирів, врізався у дерево. На підприємстві від водія відкараскалися...

За попередньою інформацією поліції, водій маршрутки не впорався з керуванням.

«Водій автобуса „Еталон“, який потрапив у ДТП на вул. Левандівській, 25, не мав при собі шляхового листа та інших дозвільних документів, необхідних для поїздки. Окрім цього, автобус не був обладнаний системою GPS», — повідомили в управлінні транспорту Львівської міської ради.

Аварія трапилася днями. Міський автобус букваль­но в’їхав у дерево. У лі­карню доставили шістьох паса­жирів (віком від 34 до 64 років). Двох осіб — з переломом рук, ін­ших — із забоями. Їм надали ме­дичну допомогу. Зараз люди на амбулаторному лікуванні. За кермом маршрутки № 11 був 59-річний житель Жовківського району.

Міські чиновники повідо­мили, що обслуговує маршрут № 11 перевізник «Міра і К». Ав­тобус, який потрапив у ДТП, був орендований. Як він опинився на маршруті? Чому водій не мав при собі документів? Запитань наразі більше, ніж відповідей…

Тим часом голова Асоціа­ції перевізників Львівщини Іван Велійка зауважив, що во­дій, який був за кермом авто­буса № 11, не мав відповідних документів на місці аварії. «Це автобус, який абсолютно ніяко­го стосунку до підприємства не має. Чому з’явився на маршру­ті — так само невідомо. Тобто ні­яких договірних зобов’язань із власником автобуса немає, во­дії на підприємстві не оформлені, він з території підприєм­ства не виїжджає. Медичного і технічного контролю не прохо­дить», — розповів Іван Велійка.

Як попередньо встановили правоохоронці, водій маршрут­ки не впорався з керуванням, внаслідок чого транспортний засіб зіткнувся з деревом.

За фактом слідчі відділу роз­слідування злочинів у сфері транспорту поліції Львівщини відкрили кримінальне прова­дження за ч.1 ст. 286 (Порушен­ня правил безпеки дорожньо­го руху) Кримінального кодексу України. Максимальне покаран­ня, передбачене санкцією стат­ті, — до трьох років обмеження волі з позбавленням права ке­рувати транспортними засо­бами на строк до трьох років. Проводиться досудове розслі­дування, правоохоронці вста­новлюють обставини події.

Хто відшкодує пасажирам завдані моральні та матеріаль­ні збитки? Виникає логічне за­питання: чи взагалі законно та­кий автобус курсував містом? І чи існує взагалі маршрут № 11? Якось я стала свідком розмови двох водіїв. Один з них розпові­дав, що уже відпрацював за гра­фіком. А тепер, мовляв, ще їде, «аби грошей трохи заробити»… Чи стежить взагалі хтось за ро­ботою водіїв маршрутних таксі? Я, наприклад, додзвонитися до управління Укртрансбезпеки у Львівській області, яка би мала проводити такі перевірки воді­їв, стежити за технічним станом автобусів, так і не змогла. Усі те­лефони, вказані в Інтернеті, не відповідають.

Попри те, що вартість проїз­ду у маршрутних таксі зросла, якість надання послуг не зміни­лася. Пасажири знімають відео, як кілограми пилу сипляться з сидінь у міських маршрутках, які там обдерті чохли на сидіннях. А підлогу там миють, здається, лише по святах…

Як дізналася журналіст «ВЗ» з компетентних джерел, те, що власник фірми-перевізника від­мовляється від водія, — цілком передбачувано. Бо якщо потерпі­лі пасажири будуть звертатися до суду про відшкодування мораль­них та матеріальних збитків, наві­що перевізнику, щоб його тягали по судах?! Крім того, причетність перевізника до маршруту, який потрапив в аварію, це ще й удар по іміджу.

— Пригадую, у суді розгля­далася справа про водія-хама, — веде далі мій співрозмовник. — Ще до суду стало відомо, що з водієм розірвали угоду і його звільнили з підприємства. Та коли перевізник побачив, що все-таки доведеться відповіда­ти у суді, зайняв іншу позицію. Мовляв, «автобус їм не нале­жить, стосунку до водія не ма­ють, виїхав на маршрут само­вільно». Брешуть на кожному кроці…

— Розслідувати цю справу не так просто. Адже не факт, що водій легально оформлений на підприємстві. Як бачимо, пере­візник зайняв позицію «Я не я і хата не моя…». Та ви підійдіть до будь-якого водія і запитайте, чи можливо, аби на маршруті їз­дила не відома їм людина? Тоб­то «лівий» водій. Та цього бути не може! Водії такого «колегу» вже би за годину «з'їли»…

А тим часом…

10 червня, зранку, на проспекті Червоної кали­ни водій маршрутки не впо­рався з керуванням і в’їхав у знак та світлову конструк­цію АЗС (неподалік колиш­нього заводу «Полярон»). Пасажирів у салоні не було. Патрульні поліцейські скла­ли на водія протокол за ст. 124 КупАП (порушення ПДР, що призвело до ДТП).

Ще одана аварія трапилась у Львові, на вулиці Під Дубом, водій маршрутки збив дівчину, яка намагалася перейти дорогу на пішохідному переході. Її госпіталізували до лікарні. Про це повідомили у відділі комунікації поліції Львівщини.

Аварія трапилась 10 червня близько 14.20. Тоді 55-річний водій маршрутного автобуса збив львів'янку, яка намагалась перейти дорогу, коли загорівся зелений колір світлофора. Цей інцидент зафіксували Камери Управління безпеки містом.

Унаслідок аварії дівчина отримала травми. Її госпіталізували до Львівської міської дитячої клінічної лікарні.

Правоохоронці встановлюють усі обставини наїзду та вирішують питання правової кваліфікації події.

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Статті
  •  «Ви запитайте водіїв, чи можливо, аби на маршруті їздила «ліва» людина? Бути такого не може!»