Передплатити Підтримати

Тріо каналів Медведчука хотіло би відродитися...

А прокремлівські пропагандисти й адвокати прагнуть стати народними депутатами

Піховшек ніяк не може обійтися без свого політичного кумира Медведчука... Колаж з відкритих джерел

Замість заборонених Радою національної безпеки і оборони України телеканалів «112 Україна», ZIK і NewsOne незабаром з’явиться новий інформсуб’єкт, який, найімовірніше, успадкує від попередників редакційну політику з російським душком. На заснування нових «кнопок» вказує реєстрація ТзОВ «Медіахолдинг «Новини». Про це повідомив міністр культури й інформаційної політики Олександр Ткаченко.

«Заборонена «трійка Медвед­чука», що називала себе «Ме­діахолдинг «Новини», натягнула нову маску. Створила ТзОВ із такою ж на­звою. Напевно, щоб РНБО та СБУ їх дов­го не шукали…» — заявив урядовець. За його словами, засновниками товариства стали сто колишніх працівників телеком­паній Медведчука, які внесли у статут­ний фонд по… 100 грн.

Ми переглянули списки акціонерів і побачили у них доволі знайомі прізвища. Це, зокрема, ексголова правління теле­каналу «Інтер», колишній гендиректор Національної телекомпанії і каналу «112 Україна» Єгор Бенкендорф. По 100 гри­вень для відродження «незалежного те­лемайданчика» дали одіозні В’ячеслав Піховшек і Руслан Коцаба (останній, ви­ходець із Прикарпаття, називає Євро­майдан «змовою олігархів», заперечує російську агресію щодо України, твер­дить про збройний громадянський кон­флікт на сході, а окупантів характеризує як «повсталий Донбас»).

За інформацією «Української правди», новий прокремлівський телеканал мати­ме робочу назву «Перший незалежний» (перегукується із суспільним мовником «Перший національний»). Експерти при­пускають, що стартувати цей телепро­дукт може у квітні. Причому — зі Львова. Щоправда, за умови, що Нацрада із те­лебачення і радіомовлення видасть лі­цензію. Можна не сумніватися, що у цьо­му державному органі дуже прискіпливо вивчатимуть походження фінансових і майнових активів старого-нового медіа­холдингу. Якщо встановлять, що ресурси мають «брудне» походження, медведчу­ківцям у новій масці, як мовиться, пока­жуть на двері.

Тим часом люди з близького оточення кума Путіна та інші проросійські елемен­ти пробують пролізти у законодавчу вла­ду — зайняти ще одне місце у Верховній Раді. Балотуються у народні депутати, якого 28 березня обиратимуть у в/о № 50 (Донецька область). Для участі у цих пе­регонах там зареєструвався генпродю­сер каналу «112» Артем Марчевський і адвокат Валентин Рибін. Перший у сво­їй передвиборчій програмі завуальовано повторив тези московської пропаганди. Заявив, що його пріоритетом буде «при­пинення економічної політики в інтере­сах міжнародних кредиторів та трансна­ціональних корпорацій», «налагодження економічних відносин з Російською Фе­дерацією». А другий відомий тим, що у судах захищав колишніх співробітни­ків харківського «Беркута», котрі фігуру­вали на Майдані, українофоба Анатолія Шарія, міжнародного терориста Рафае­ля Лусваргі, який воював проти України…

Утім, після згаданих санкцій РНБОУ по медведчуківських рядах завдано ще одного удару. Цими днями Служба без­пеки України оголосила підозру і про­вела обшук у «політичного й військово­го експерта» цих каналів Юрія Дудкіна, який постійно транслює в українсько­му інформаційному просторі кремлів­ські наративи. СБУ звинуватила його у державній зраді, порушенні прав грома­дян за їх расовими, національними, релі­гійними ознаками. Досить згадати, як ця особа на каналах Медведчука твердила, що «російська армія захистила півост­рів від української армії та вбивств, як на Майдані». Розповідала, що «в Україні просто немає інших об’єднавчих геро­їв, крім радянських». А ще Дудкін, спі­ваючи під дудку Москви, називав Укра­їну «52-им штатом» США. Заявляв, «Україна — слабка і не здатна на опір, тож мала би пристати на „миротворчі“ пропозиції Росії». Вершиною цинізму цього провокатора стала його фраза, в якій Україну він назвав «изнасилован­ной помолвленой невестой»…

І ще одна новина в тему: Київський ра­йонний суд Харкова постановив заблоку­вати Telegram-канали, які, за даними СБУ, вели підривну діяльність проти України. Санкції накладено на відверто проросій­ські канали «Резидент», «Легитимный», «Картель», «Сплетница».

А тим часом…

У четвер, 25 лютого, колектив телеканалу NTA виступив із терміновою заявою. У ній він засуджує рішення директора ПП «НТА» Романа Любиць­кого продати телеканал «ПершийНезалежний» ТОВ «МЕДІАХОЛДИНГУ НОВИНИ», яке 18 лютого створили 100 працівників «каналів Медведчу­ка». «Ця інформація стала для нас повною несподіванкою. Вважаємо не­припустимою будь-яку співпрацю зі структурами, які діють для інтересів країни-агресорки Росії», — ідеться у зверненні журналістів. Колектив NTA зазначив, що Любицький"лише юридично дотичнийдо телеканалу" і не має жодного впливу на його редакційну політику. Журналісти звернулися до власників ПП «НТА» з вимогою негайно відреагувати й відсторонити Ро­мана Любицького від займаної посади.