Передплатити Підтримати

Інтернет-магазин в медіа. Що популярне в Україні під час карантину? Що таке DIY?

2020 рік для кожного виявився складним.

Сovid-19 та його наслідки торкнулися усіх без винятку. Постраждали звичайні люди, малий та середній бізнес, навіть могутні DIY гіганти не в найкращій ситуації. Коронавірус диктує нам свої правила. Попит на товари значно знизився, а в офлайн-магазинах покупців майже немає. У виграші лише ті, хто торгує ліками, продуктами харчування та засобами першої необхідності. Усі інші вже давно могли б збанкрутувати, якби не пристосувалися до нових умов. Життя продовжується і сьогодні, як ніколи раніше, не можна зупинятись. Потрібно рухатись далі, щоб знайти вихід, адже він завжди є.

Яких змін зазнала торгівля під час карантину?

Через пандемію бізнес змушений підлаштовуватися під потреби споживачів. Офлайн-магазини були змушені закритися, а от на торгівлю онлайн карантин вплинув менш згубно. Процес купівлі-продажу тут не потребує безпосереднього контакту між продавцем і покупцем, тому і обмежень жодних. Українці стали частіше купувати через інтернет, навіть ті, що проживають у селах та райцентрах. Як дивно це не звучить, але ковід посприяв активному розвитку сегменту дистанційної торгівлі.

У виграші лишились ті, хто вже мав торгову інтернет-площадку, якщо і офлайн-магазин довелось зачинити на якийсь час. Інші, хто ще не мав власних сайтів з продажу, почали швидко створювати та запускати їх. Хтось працює в соціальних мережах, рекламує свій бізнес на youtube чи радіо, щоб про нього дізналось якомога більше потенційних клієнтів.

Окрім реклами, важливим під час карантину стало зацікавити та втримати клієнта, адже конкуренція значно зросла. Необхідно потурбуватись і про безпеку покупців та персоналу, про вдалу систему логістики та ін. Як цього вдалося досягнути, розповіли в компанії Storgom.

  1. Платоспроможність покупців знизилась, а робота в саду та городі чекати не може. Сезонні акції, які включали набагато більшу кількість садового інвентарю, обладнання та ручного інструменту дозволили придбати за низькою ціною все необхідне. Завдяки цьому обробка городу та рослин була вчасною і якісною.
  2. Безкоштовна доставка у найвіддаленіший куточок України — це теж можливість замовника зекономити. Він платить тільки за обраний товар. Йому не потрібно витрачатись на заправку автомобіля чи платити кур’єру, тому зараз українці купують онлайн залюбки.
  3. Локальна доставка день в день теж грає свою роль. Іноді різко виникає потреба у товарах для дому і не тільки, і дуже важливо отримати його протягом кількох годин. Звичайно, це можливо тільки у тому місті, де знаходиться склад-магазин. Зараз більшість із них вимушено закриті через карантин, але, щоб вибрати висоторізи чи іншу садову техніку не обов’язково її тримати в руках, що вже говорити про речі першої необхідності. Головне — бути впевненим у надійності магазину.
  4. Більшість компаній кладуть у посилку приємний бонус, наприклад, пляшечку антисептика чи інші засоби захисту, адже здоров’я замовника для них не байдуже. Та й не буде зайвим кожному ще раз нагадати про важливість носіння та використання ЗІЗ.
  5. Багато інтернет-магазинів починають функціонувати в соцмережах. Люди різного віку проводять в них чимало часу. У всіх бажаючих є можливість підписатися на конкретний торговий акаунт та отримувати від них найвигідніші акційні пропозиції, читати новини, дивитись корисні відео та завжди бути в курсі, що відбулося нового в сегменті будівництва, садівництва і т.д.

Торгова інтернет-площадка охоплює клієнтів не тільки із конкретного регіону, а й із усієї країни. Кількість потенційних покупців значно більша і потреби у всіх різні. Не дивлячись на це, є групи непродовольчих товарів, які більш популярні, ніж інші.

Так українці стали частіше купувати:

  • Генератори, щоб мати резервне джерело енергоживлення.
  • Набори інструментів із серії «зроби сам», адже викликати додому майстра — це додаткові гроші. Маючи багатокомпонентний комплект ключів і головок можна вирішити своїми руками більшість побутових проблем.
  • Електроінструмент для ремонту теж став популярнішим. Найм бригади будівельників влетить у копієчку, а причепурити квартиру чи будинок життєво необхідно. Дешевше обійдеться купівля необхідних матеріалів разом із дрилем-шурупокрутом, перфоратором та болгаркою.
  • В сезон зріс попит на обігрівачі та зволожувачі повітря. Можливо, ця тенденція не зовсім зв’язана з ковід, але комфортний мікроклімат вдома теж впливає на імунітет та загальний стан людини.

Акумуляторні висоторізи для обрізки дерев та мийки високого тиску не є найпопулярнішими. Без них, як і без багатьох інших речей, у скруту можна обійтись, хоч і рівень комфорту під час виконання роботи не такий високий.

Сучасні DIY мережі зуміли вдало налаштувати контакт із покупцями на відстані. Система онлайн-продажів буде і далі розвиватись, адже переваги онлайн-покупки відчула велика кількість людей, навіть в умовах пандемії.