Передплатити Підтримати

Пенсію оформив і у черзі не стояв!

З 1 січня Львівщина перейшла на централізовану систему призначення та виплати пенсій

Тепер документи на отримання пенсії оформлятимуться набагато швидше, зникнуть черги, на які нарікають пенсіонери. Щоб оформити пенсію, необхідно прийти у сервісний центр та подати пакет документів. У присутності людини їх оцифрують (відсканують), сформують електронну пенсійну справу і відправлять в електронному вигляді спеціалістам для опрацювання. Більше нікуди йти не потрібно.

Як повідомили «ВЗ» у прес-службі Пенсійного фонду України у Львівській області, з січня 2018 року органи Фонду області перейшли на новий формат роботи у централізованій підсистемі призначення та виплати пенсій, яка передбачає відмову від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи. Усі документи при прийомі одразу оцифровуються (скануються) і формується електронна пенсійна справа. На підставі отриманих документів дана система автоматично обраховує різні варіанти пенсії та обирає оптимальний.

Документи на оформлення пенсії не обов’язково подавати у районі, де людина живе. Їх можна подати у найближчому сервісному центрі (реорганізованому районному управлінні) або на пошті, у приміщенні банку тощо, де у кожній об`єднаній територіальній громаді віддалено працюватиме спеціаліст ПФУ, приймаючи громадян згідно з графіком. Якщо навантаження на працівників буде великим, у такому ОТГ відкриють агентський пункт, де спеціалісти прийматимуть громадян у робочі години з понеділка по п`ятницю.

Львівська область - одна із восьми, в якій проходить зміна організації роботи, яка передбачає збільшення точок обслуговування громадян у населених пунктах, зокрема, у найбільш віддалених від районних центрів. У 2017 році створено робочі місця працівників Пенсійного фонду у 28-ми об’єднаних територіальних громадах області. При цьому збережено діючу мережу місць прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Фонду. З часом на централізовану систему призначення і виплати пенсій перейдуть у всіх областях України. Тоді пенсіонер з Дніпра зможе подати документи у Львові, а пенсіонер зі Львова – у Житомирі.

У ПФУ обіцяють, що до кінця 2018 року кожен пенсіонер отримає модернізване пенсійне посвідчення, яке буде одночасно платіжною карткою та матиме електронний цифровий підпис, буде ключем до електронних ресурсів Пенсійного фонду, який відкриватиме доступ людині до власної електронної пенсійної справи. Виглядатиме посвідчення як пластикова картка.

У разі виникнення питань, жителі Львівщини можуть звертатись за телефоном гарячої лінії Головного управління  (032) 255-38-97.